Tööandja bränding on tänapäeva ettevõtluses hädavajalik strateegia, mis aitab sul eristuda ja luua positiivset mainet nii praeguste kui ka potentsiaalsete töötajate seas. Evelin Org ja Olesija Saue raamatus "360° mudel tööandja brändingus" avatakse, kuidas teadlik ja terviklik lähenemine brändingule võib anda sinu ettevõttele tugeva konkurentsieelise.
Raamat tutvustab 360-kraadi mudelit, mis ühendab korporatiivbrändingu, tööandja brändingu ja töötajate persoonibrändingu. See lähenemine aitab sul luua ühtse ja eristuva brändi, mis toetab ettevõtte stabiilset kasvu ja edu. Autorid jagavad praktilisi näiteid nii Eesti kui ka rahvusvahelistest ettevõtetest nagu Microsoft, Google, Starbucks ja paljud teised, et anda sulle inspiratsiooni ja näidata, kuidas teised on oma brändingustrateegiaid edukalt rakendanud.
Kui sul on juba äge töökultuur ja motiveeritud tiim, kuid see ei paista veel piisavalt välja, siis see raamat on just sulle. Siit leiad juhised, kuidas alustada tööandja brändinguga või värskendada olemasolevat strateegiat. Lisaks käsitletakse raamatus ka väljakutseid nagu töötajate kaasamine ja motiveerimine ning sõnumite autentsus.
Raamatus pakutud lisade abil saad läbi viia auditi oma ettevõtte sisemisele ja välisele brändile ning luua tegevusplaani, et tuua oma bränd paremini esile. See on väärtuslik tööriist, mis aitab sul olla konkurentidest alati sammu võrra ees ja luua kestvat väärtust.