Kas olete kunagi mõelnud, millised lood peituvad igapäevaselt kasutatavate kaubamärkide taga? "500 kuulsamat kaubamärki Adidasest Yamahani" on põhjalik teos, mis avab ukse maailma tuntuimate brändide ajalukku ja nende sünnilugudesse.
Kujutage ette, et sukeldute lugudesse, kus avastate, miks Nokia nimi on seotud metsaga ja kuidas Viagra nimevalik peegeldab jõudu ja energiat, mida seostatakse Niagara joaga. Olete kindlasti märganud, et mõnes riigis on Budweiseri õlu täiesti erinev teisest samanimelisest õllest – aga miks? Ja kas olete kunagi mõelnud, miks Henkeli pesuvahendid ei kanna Prantsusmaal ja Suurbritannias Persili nime?
See raamat ei ole lihtsalt ettevõtete nimede ja logode kataloog. See on teekond läbi aegade, kus saate teada, kuidas Smarties ja M&M's said inspiratsiooni Hispaania kodusõjast ning miks Esso naftafirma on Ameerikas tuntud kui Exxon.
Teos toob teieni üle 500 kaubamärgi, alates Adidase spordijalatsitest kuni Yamaha muusikainstrumentideni, paljastades nende asutajate visioonid, geograafilise päritolu, nime tähenduse ja kuidas need brändid on aastakümnete jooksul arenenud. Raamat ei paku mitte ainult huvitavaid fakte, vaid ka nende ettevõtete logosid, mis aitavad teil visuaalselt siduda loetud lood konkreetse kaubamärgiga.
Kui olete huvitatud majandusest, turundusest või lihtsalt soovite teada saada rohkem igapäevaste toodete taga peituvatest lugudest, siis see raamat on teie jaoks. Avastage põnevaid seoseid ja lugusid, mis on kujundanud meie tarbimiskultuuri ja mõjutanud globaalset ärimaailma.