"Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis: märkamine, hindamine ja õpetamine" on põhjalik käsiraamat, mis keskendub erivajadustega õppijate toetamisele Eesti haridussüsteemis. Raamat pakub väärtuslikku teavet selle kohta, kuidas luua sobivaid tingimusi ja kohandusi, et toetada nende õppijate arengut alusharidusest kuni kutseõppeni.
Tartu Ülikooli ja Tallinna Ülikooli õppejõudude ning kogenud praktikute koostöös valminud teos on suunatud eelkõige eripedagoogika tudengitele, kuid on hindamatu abivahend ka õpetajatele, lapsevanematele ja teistele haridustöötajatele. Raamat aitab mõista, kuidas erivajadustega õppijate puhul valida sobivat õppesisu ja -meetodeid, et tagada nende maksimaalne areng ja kaasatus.
Kui otsid usaldusväärset ja praktilist teavet, mis aitaks sul paremini mõista ja toetada erivajadustega õppijaid, siis see raamat on just sulle. See on väärtuslik ressurss kõigile, kes soovivad panustada kaasava ja toetava hariduskeskkonna loomisse Eestis.