NULLIST ÜHENI. MÄRKMED IDUFIRMADE KOHTA EHK KUIDAS EHITADA TULEVIKKU

NULLIST ÜHENI. MÄRKMED IDUFIRMADE KOHTA EHK KUIDAS EHITADA TULEVIKKU

Autor: Peter Thiel,Blake Masters

Kirjastus: ÄRIPÄEV

Kategooria: Ettevõtlus ja äri
2015 aasta

Hinnad

Rahva Raamat
46.50€
Osta
Apollo
38.50€
Osta
Kas olete kunagi mõelnud, kuidas mõned ettevõtted muudavad maailma, samas kui teised lihtsalt järgivad juba sissetallatud radu? Peter Thiel, tuntud kui PayPali kaasasutaja ja visionäärne investor, toob teieni teose "Nullist üheni. Märkmed idufirmade kohta ehk kuidas ehitada tulevikku", milles jagab oma teadmisi ja kogemusi innovatsiooni vallas.

Thiel rõhutab, et kuigi meid ümbritsevad pidevalt arenevad tehnoloogilised imed, on paljud sektorid jäänud paigalseisu. Ta usub, et tõeline progress ja edusammud sünnivad siis, kui astume välja harjumuspärasest mõtteviisist ja loome midagi täiesti uut – liikudes metafoorselt öeldes nullist üheni, mitte ühest edasi.

Selle raamatu lehekülgedelt ei leia te tavapäraseid äriretsepte. Pigem avastate, kuidas küsida õigeid küsimusi, mis aitavad teil leida peidetud võimalusi ja väärtusi seal, kus teised ei oska vaadata. Thiel ei jaga mitte ainult oma teadmisi, vaid ka inspireerib mõtlema suurelt, julgustades teid looma midagi ainulaadset, mis defineerib tuleviku suunda.

Raamat "Nullist üheni" on tunnustatud kui üks 2014. aasta mõjukamaid äriraamatuid, pälvides kohti nii New York Timesi kui ka Amazoni bestsellerite nimekirjades ning nomineeriti Goodreadsi aasta parima äriraamatu auhinnale. See on kohustuslik lugemine igale tulevikku vaatavale ettevõtjale, innovaatorile ja mõtlejale, kes soovib avastada järgmise suure asja.

Avage oma meeled ja valmistuge teekonnaks, mis võib viia teid kaardistamata territooriumidele ja uute avastusteni – teie isiklikust nullist üheni.