Raamat "Teater NO99: kokkuvõte" pakub põhjalikku ja mitmekesist ülevaadet Teatri NO99 tegevusest aastatel 2004–2018, analüüsides nii lavastuste vastuvõttu kui ka nende laiemat mõju Eesti teatrimaastikule ja ühiskonnale. Kui oled huvitatud Eesti teatri arengust ja selle mõjust kultuurilisele keskkonnale, on see teos sinu jaoks hindamatu allikas.
Raamatu koostaja ja toimetaja Anneli Saro uurib teatri institutsionaalseid ideaale ja nende kestlikkust aja jooksul. Luule Epner keskendub NO99 lavastuste esteetikale, mida ta kirjeldab mõistega "hübriidsus", rõhutades intermeedialisuse olulisust. Riina Oruaas süveneb intermeedialisuse fenomeni, pakkudes põhjalikku analüüsi.
Karin Allik käsitleb näitlejate töö keerukust representatsiooni ja presentatsiooni pingeväljal, samas kui Eva-Liisa Linder uurib teatri poliitilisi lavastusi, mis kutsusid esile refleksiooni ja diskussiooni teatri ja poliitika ristumiskohas. Madli Pesti toob esile, kuidas NO99 lavastused tekitasid elavaid arutelusid nii Eestis kui ka rahvusvahelises meedias.
Hedi-Liis Toome analüüsib, kuidas Teater NO99 positsioneeris end Eesti teatriväljal ning kuidas teatri avamine ja sulgemine kommunikeeriti avalikkusele. Raamatu lõpetab Aare Pilve koostatud montaaž kirjavahetusest Eero Epneri ja Jaanus Adamsoniga, kus arutletakse reaalse, abstraktse ja poeetilise üle.
Teos on illustreeritud 40 fotoga NO99 lavastustest ja proovidest, pakkudes visuaalset pilguheitu teatri loomeprotsessi. Lisaks sisaldab raamat lisasid, mis annavad ülevaate NO99 lavastustest, juhtkonnast ja trupist, muutes selle väärtuslikuks allikaks kõigile, kes soovivad süvitsi mõista Eesti teatri ja kultuuri arengusuundi.